Buscar este blog

9 de marzo de 2010

Atrapada!



Si els dilluns ja són difícils, més quan arribes de viatge i veus que no pots tornar a casa per culpa de la neu. Jo, que faig snow, m'encanta que nevi! Però justament ahir no era el moment! I menys a Barcelona que no podia fer res! Sort que la meva germana estava a casa i vaig tenir un lloc per anar a dormir.
Tenia moltes ganes d'anar a Girona, concretament a Caldes, on hi ha una carretera que m'hagués agradat molt fotografiar.
Tenia la D80 a les mans i casi no vaig poder fer fotos decents al carrer. Això sí, sempre hi han opcions! Com la de tancar-me en una habitació a les fosques i començar a fer el boig amb la una lot i la càmera amb ISO 100 i velocitat d'obturació a 35 segons.
El resultat va ser una mica psicodèlic però m'agrada. Ara vull comprar-me un fluorescent i diferents leds de colors. Tinc idees al cap que vull posar en pràctica!

No hay comentarios:

Publicar un comentario